PDA

View Full Version : Random Ranting



dL.Priest
08-04-2004, 04:02 PM
I'd like to personally thank ELITEAK for coming into #DLC
and ranting :)
It was a good change from the mindless banter I usually hear from him.

So here's the thing, Whipe challenged dlc to a TWJD, The server lagged after two of dlc were put in, Me and Caim E.X. Everyone was specc'd and I was put back in, By who I don't know. dlc ended up getting the win and now instead of being mature about this and perhaps getting the ratings and stuff changed back Eliteak decided to take matters into his own hands.

ELITEAK> OMG YOU GUYS ARE BORN IN ISRAEL OR WHAT?
ELITEAK> OMG YOU GUYS ARE BORN IN ISRAEL OR WHAT?
ELITEAK> OMG YOU GUYS ARE BORN IN ISRAEL OR WHAT?
ELITEAK> OMG YOU GUYS ARE BORN IN ISRAEL OR WHAT?
dL.Priest> So..what is Continuum's policy on harrassment
Caim E.X.> why are u mad?
ELITEAK> THERE IS NO POLICY
Grimil> eliteak... wtf do u have against israel? :P
ELITEAK> I AM STAFF
ELITEAK> WTF GET A LIFE YOU FAT HOES
ELITEAK> v
ELITEAK> WTF GET A LIFE YOU FAT HOES
ELITEAK> WTF GET A LIFE YOU FAT HOES
ELITEAK> WTF GET A LIFE YOU FAT HOES

Awww... he's so cute when he's mad.


dL.Priest
__________________________________________________ ___________
Praise me in the name of war.

Bioture
08-04-2004, 04:06 PM
i wish i had more hands so i can give this thread four thumbs down.

EliteAk
08-04-2004, 04:14 PM
lol nice thread, would be funny if it was true.. wich its not.. :up:

Golden Sun 1
08-04-2004, 05:09 PM
dlc got a win :rolleyes:

dL.Priest
08-04-2004, 07:03 PM
Ahhh Eliteak :) Don't worry man, The log is safe with me.
I'm not trying to make a big deal about this.

I'm just wondering.. With that middle east related question you spammed... What if one of had said yes? Would racist comments have followed?
I'm not accusing you of being racist, I am just wondering is all.

:) Have a good day Eliteak

1:Caim E.X.> did u add urself priest?
dL.Priest> So uh.. rematch?
RED dots on RADAR are FLAG or enemy POWERBALL carriers
Forces> lol
ELITEAK> WTF
1:dL.Priest> I don't know how to add man
ELITEAK> GET A LIFE
dL.impulse> lol
ELITEAK> FAT FREAKS
1:dL.Priest> I'm a pub-kid
1:Caim E.X.> lol
ELITEAK> SERIOUSLY
Caim E.X.> SRY
ELITEAK> GO TO BAD
ELITEAK> FREAKS
ELITEAK> ."sry"
ELITEAK> wtf
Caim E.X.> SRY


dL.Priest
__________________________________________________ ___________
Praise me in the name of war.

EliteAk
08-04-2004, 08:23 PM
wtf im not a racist you fags..
and .. eh whateva

Bob (SRB)
08-04-2004, 10:24 PM
1:dL.Priest> I don't know how to add man

lol

Torn Wing
08-04-2004, 10:56 PM
Try the universal solution to every problem: Suicide

DoTheFandango
08-04-2004, 11:25 PM
You Havent Turned Help Messages Off Lolzolzol

Liquid Blue
08-04-2004, 11:32 PM
Heh, it's always " quaint " when two 14 year olds get mad at eachother in game and come to the forums to vent. Yes, we really do care that you disagreed with GokuSephCloudaznballalolz479 about which of you was more leet.

P.S. Replace quaint with stupid and annoying.

dL.Priest
08-05-2004, 12:32 AM
Of course I have not turned off help message.

F4 Lays a brick.
I mean c'mon,

So your not a racist Eliteak, but the "fag" comment..hmmmm homophobe?


I'm done for the day,


dL.Priest
__________________________________________________ ___________
Praise me in the name of war

1ight
08-05-2004, 12:41 AM
Who is from Israel?

Liquid Blue
08-05-2004, 01:27 AM
YOUR MOM LOLOL

Let's continue to drag in-game pointless flame wars to pointless flame wars on a message board!

:up: :up: :up:

1ight
08-05-2004, 01:32 AM
YOUR MOM LOLOL

Let's continue to drag in-game pointless flame wars to pointless flame wars on a message board!

:up: :up: : up:

you know what, that might even be true ;)(tha ma muma mightz havz jewish routez). No joke, in fact jewish people have had Mellin as their surname, and that Mellin is a jewish surname. That means even I might have foreing contacts with the jewish ppl. The only thing to do would be to reasearch this.

I agree, why post in the forums a pointless flame war from in-game... umm nevermind.

wadi
08-05-2004, 03:25 AM
Moved to Trash Talk

1ight
08-05-2004, 03:53 AM
Wadi is a good and active forum mod!
-1ight

IceStorm
08-05-2004, 08:28 AM
Wadi is a good and active forum mod!
-1ight
Dont pretend! lolz

Leaf
08-05-2004, 09:20 AM
wtf im not a racist

I can back him up on that one.

1ight
08-06-2004, 12:45 AM
Dont pretend! lolz
I'm not pretending. Maybe that blue text was little bit too much. If thought I was pretending to be a moderator, you might be right. Would I like to be a forum moderator? Accually I'm not that intrested in being a forum moderator.

Anyway, I think that wadi does a good job, since he gives his time to read the forum and searh for something to close, move or change and ban! :evilgrin: :o :rolleyes:

Dark Commando
08-07-2004, 10:46 AM
Of course I have not turned off help message.

F4 Lays a brick.
I mean c'mon,

So your not a racist Eliteak, but the "fag" comment..hmmmm homophobe?


I'm done for the day,


dL.Priest
__________________________________________________ ___________
Praise me in the name of war


Fag

Ilya
08-07-2004, 11:40 AM
god damnit i went to RBC Centura bank today cause thats where i cash my paychecks and the teller goes "hey this isn't a check from our bank" and then i noticed it said Wachovia and not RBC Centura like it did the past 2 months so i was all "fuck" and went to wachovia

and so there, the teller gets me to fingerprint and sign the 2 checks that i needed to cash and then goes "that'll be $8 please" and i was all "wait, what?" and she was all "oh its a new company policy." and i'm all "not for paychecks it ain't" and she goes "you bet" and i go "ok bye" and take my checks and leave

then i go to the Golden Key russian deli and bought me a cow tongue and some pelmeni and then went to another wachovia bank. at this point it was 12:02. as i'm walking in, a black lady walks out and goes "closed" and i'm all "it's 2 minutes after 12. open." and shes all "CLOSED" and i'm all "come on" and shes all "CLOSED!" and i'm all "god damnit" and i totally leave

monday i'm going to go to wachovia, open up an account, cash it, and close it.

what the fuck is this shit

Jerome Scuggs
08-07-2004, 11:51 AM
my friend micheal kovalsky is in the russian mafia even though he's polish bt anyways his dad like had sex with all the cops or something because he can speed and get to Dallas, Texas in 30 minutes (normally a 1.5 hour drive) russian people make me go :( sometimes

Ilya
08-07-2004, 11:58 AM
god damn wachovia

Squeezer
08-07-2004, 01:26 PM
god damn wachovia

Those bastards....how could they?

Mr. Peanuts
08-07-2004, 04:56 PM
jermoe's avatar makes me go :)

Fortress
08-07-2004, 08:22 PM
I'd like to personally thank ELITEAK for coming into #DLC
and ranting :)
It was a good change from the mindless banter I usually hear from him.

So here's the thing, Whipe challenged dlc to a TWJD, The server lagged after two of dlc were put in, Me and Caim E.X. Everyone was specc'd and I was put back in, By who I don't know. dlc ended up getting the win and now instead of being mature about this and perhaps getting the ratings and stuff changed back Eliteak decided to take matters into his own hands.

ELITEAK> OMG YOU GUYS ARE BORN IN ISRAEL OR WHAT?
ELITEAK> OMG YOU GUYS ARE BORN IN ISRAEL OR WHAT?
ELITEAK> OMG YOU GUYS ARE BORN IN ISRAEL OR WHAT?
ELITEAK> OMG YOU GUYS ARE BORN IN ISRAEL OR WHAT?
dL.Priest> So..what is Continuum's policy on harrassment
Caim E.X.> why are u mad?
ELITEAK> THERE IS NO POLICY
Grimil> eliteak... wtf do u have against israel? :P
ELITEAK> I AM STAFF
ELITEAK> WTF GET A LIFE YOU FAT HOES
ELITEAK> v
ELITEAK> WTF GET A LIFE YOU FAT HOES
ELITEAK> WTF GET A LIFE YOU FAT HOES
ELITEAK> WTF GET A LIFE YOU FAT HOES

Awww... he's so cute when he's mad.


dL.Priest
__________________________________________________ ___________
Praise me in the name of war.


cute isn't quite the right word...

1ight
08-08-2004, 05:18 AM
god damnit i went to RBC Centura bank today cause thats where i cash my paychecks and the teller goes "hey this isn't a check from our bank" and then i noticed it said Wachovia and not RBC Centura like it did the past 2 months so i was all "fuck" and went to wachovia

and so there, the teller gets me to fingerprint and sign the 2 checks that i needed to cash and then goes "that'll be $8 please" and i was all "wait, what?" and she was all "oh its a new company policy." and i'm all "not for paychecks it ain't" and she goes "you bet" and i go "ok bye" and take my checks and leave

then i go to the Golden Key russian deli and bought me a cow tongue and some pelmeni and then went to another wachovia bank. at this point it was 12:02. as i'm walking in, a black lady walks out and goes "closed" and i'm all "it's 2 minutes after 12. open." and shes all "CLOSED" and i'm all "come on" and shes all "CLOSED!" and i'm all "god damnit" and i totally leave

monday i'm going to go to wachovia, open up an account, cash it, and close it.

what the fuck is this shit

that sucks :/