Page 2 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 21 to 40 of 112

Thread: Miley Cyrus doing salvia (welcum jerome and gran)

  1. #21
    nom nom nom TagMor's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    1,354
    you ok jerome? You seem different.

  2. #22
    TW Beautiful Club Galleleo's Avatar
    Join Date
    Sep 2002
    Location
    Hollandia
    Posts
    10,848
    From the bits I have seen from Miley Cyrus, she seems annoying as a fuck.
    Maybe God was the first suicide bomber and the Big Bang was his moment of Glory.

  3. #23
    I love Lucy Xog's Avatar
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    Brooklyn, NY
    Posts
    6,348
    They're making this seem like Salvia is bad or something.. wtf?

  4. #24
    is on druggs Jerome Scuggs's Avatar
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    loUiSiAna
    Posts
    13,024
    The Phase > what version of ssc are you guys running?
    Criminal> idk whatever was on the first google result for "piece of shit spaceship game from 96 free download"


    Quote Originally Posted by Leland View Post
    lol lo l oo lo l ol olol o lo l ol o lo l o


    420 420 420

    123

  5. #25
    I love Lucy Xog's Avatar
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    Brooklyn, NY
    Posts
    6,348
    Ha, I just hold it in for a long time and just let my mind go. I'd never do it outside like that though. That's just irresponsible. And pipe or bong is the only way to do that shit man. I was like "he's not gonna get anything from rolling it in a blunt" .. well I guess I was wrong. But I heard it just doesn't work that way. I've always used my trusty pipe, while laying on my bed.

  6. #26
    Ladies... Squeezer's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Americhyea...
    Posts
    7,831
    Quote Originally Posted by Jerome Scuggs View Post
    That's what salvia was like for me. One minute: "I don't feel shit." 2 seconds and one puff later: "I JUST STEPPED THROUGH THE EARTH. OMG IM FALLING THROUGH THE CORE."

    4 minutes later: "Damn that was a 15 hour trip, right?"
    Quote Originally Posted by Tone View Post
    Women who smoke cigarettes are sexy, not repulsive. It depends on the number smoked. less is better

  7. #27
    a true american hero Ilya's Avatar
    Join Date
    Jun 2002
    Location
    tittyville
    Posts
    7,057
    lets do some broz
    can we please have a moment for silence for those who died from black on black violence

  8. #28
    's 1959 manteca paradise!'s Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    ahia
    Posts
    3,086
    i had some good times with salvia few summers back, it's all about pieces tho

    fuk lets not turn this into the drug thread, let's discuss the corporate animal that is Disney.
    big sean> L!O!L!
    Cres> ?
    Cres> its mine now.
    destruct <> WATER U DEWIN
    paradise> Dewin? Ill take that. using that now
    destruct <> u welcum
    thix> Lol this shit is ban hannah's.
    cripple> ?
    paradise> ?
    Cres> You can keep that one.

  9. #29
    Jason's Avatar
    Join Date
    Jun 2002
    Posts
    9,943
    first time i did sally everyone became a marionette and the strings were glowing neon green

    dance you silly puppets

    dance

  10. #30
    I'm interneting Twerp's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Oregon
    Posts
    3,751
    First off, as far as i know VA, there's only one of me.

    Secondly, it's not illegal. All it does it shows how annoying her voice is and making sure everyone knows she has a boyfriend.

  11. #31
    ` Jones's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Posts
    2,295
    Quote Originally Posted by jerome scuggs View Post
    you guys better back up off these sweet beautiful disney girls i am in love with that offensively ignorant asian chick on the suite life on deck (a show on a cruise ship?! What will they think of next)
    sweet is the shit
    Quote Originally Posted by jerome
    can we stop and wonder in amazement at the fact that we play a VIDEO GAME that has "generations"???

  12. #32
    a true american hero Ilya's Avatar
    Join Date
    Jun 2002
    Location
    tittyville
    Posts
    7,057
    the real issue here is

    miley cyrus is dating liam from 90210!?!?!?1?1?
    can we please have a moment for silence for those who died from black on black violence

  13. #33
    a true american hero Ilya's Avatar
    Join Date
    Jun 2002
    Location
    tittyville
    Posts
    7,057
    can we please have a moment for silence for those who died from black on black violence

  14. #34
    cruisin' all the time stark's Avatar
    Join Date
    Jul 2002
    Location
    Syracuse, New York
    Posts
    2,232
    Yeah, who really cares? It's legal... Might as well be a video of her smoking a cigarette. I am surprised she didn't drool, though. I see that all the time with salvia
    1: Pasta <ER>> lol we are gona win this bd talking about porn on our squadchat


    1:EpicLi <ZH>> but should i trust you, you are mean to the ppl
    1:trashed> wha
    1:EpicLi <ZH>> you will hack into my computer and steal my child porn
    1:trashed> i am a very nice person actually.
    1:trashed> i do not steal other's child porn
    1:trashed> i download my own






    1:turmio> i was fucking certain that the first time she would touch me i would come

  15. #35
    superior drinkability D1st0rt's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Arlington VA
    Posts
    3,370
    did you guys find this on wikileaks
    USA WORLD CHAMPS

  16. #36
    GObama Money's Avatar
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    Houston, TX
    Posts
    7,140
    anyone who smokes k2 or salvia or"spice" is a faggot, please do not post again on these forums until u man up and smoke real shit or quit smoking, fucking nerds

  17. #37
    Registered User curse's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    468
    money wtf.. Salvia is the strongest hallucinating herb on the planet... it only last for like 10 - 15 minutes though.
    TWL14 semi finalist - Dark
    2010 TWDTB+Overall Champion
    TWLJ 13 Finalist - Boss
    TWLB 12 Champion- Penetrate
    cres> I am gr8 influence on curse life
    Curse> "Anyone who vs me I will vs bak and destroy. it's like murdering someone but it's self defense". Qoute by crackheads.... "I swear I wasn't lieing! I was telling the truth in my own way!"

    http://i114.photobucket.com/albums/n.../lethal777.jpg

  18. #38
    I love Lucy Xog's Avatar
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    Brooklyn, NY
    Posts
    6,348
    Quote Originally Posted by Money View Post
    anyone who smokes k2 or salvia or"spice" is a faggot, please do not post again on these forums until u man up and smoke real shit or quit smoking, fucking nerds
    First off, K2 is the same thing as Spice (granted it is retarded). Second, Salvia is a completely different plant. It smells like tea leaves (it's in the Mint family), and the high you achieve is nothing at all like weed or any cannabinoid-replicating RC.

    It's literally like apples and oranges.

    Except Salvia is more like a Dragonfruit.

  19. #39
    is on druggs Jerome Scuggs's Avatar
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    loUiSiAna
    Posts
    13,024
    Quote Originally Posted by stark View Post
    Yeah, who really cares? It's legal... Might as well be a video of her smoking a cigarette. I am surprised she didn't drool, though. I see that all the time with salvia
    this is where money got confused... salvia (and "legal" weed) are both illegal in louisiana, and i am pretty sure texas as well. but i agree "legal" weed is for faggots... salvia is mind-blowing but it's a do-once-and-never-again type thing, if you wanna trip man up and dose some acid
    The Phase > what version of ssc are you guys running?
    Criminal> idk whatever was on the first google result for "piece of shit spaceship game from 96 free download"


    Quote Originally Posted by Leland View Post
    lol lo l oo lo l ol olol o lo l ol o lo l o


    420 420 420

    123

  20. #40
    I love Lucy Xog's Avatar
    Join Date
    Jan 2003
    Location
    Brooklyn, NY
    Posts
    6,348
    Quote Originally Posted by Jerome Scuggs View Post
    this is where money got confused... salvia (and "legal" weed) are both illegal in louisiana, and i am pretty sure texas as well. but i agree "legal" weed is for faggots... salvia is mind-blowing but it's a do-once-and-never-again type thing, if you wanna trip man up and dose some acid
    See below my name

    Edit: Also, if you want to elongate your salvia trip, take an MAOI. Or chew quids of it (the real leaves, not the extract).
    Last edited by Xog; 12-11-2010 at 04:39 PM.

Similar Threads

  1. Free Gran!
    By kthx in forum SSCU Trench Wars
    Replies: 51
    Last Post: 08-25-2011, 03:55 AM
  2. salvia dividorium
    By duel pasta in forum General Discussion
    Replies: 8
    Last Post: 03-16-2007, 03:13 PM
  3. To Gran
    By Emaho in forum Trash Talk
    Replies: 6
    Last Post: 03-12-2007, 02:51 AM
  4. attn: ph & gran
    By Jerome Scuggs in forum General Discussion
    Replies: 6
    Last Post: 01-24-2007, 04:53 PM
  5. Salvia
    By Scurvy in forum General Discussion
    Replies: 14
    Last Post: 01-21-2007, 10:41 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •