Results 1 to 7 of 7

Thread: TWDT Hot or Not Archives

  1. #1
    6x TWL Champion Claushouse's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Canada
    Posts
    3,285

    TWDT Hot or Not Archives

    Last edited by Claushouse; 11-04-2017 at 02:51 PM.

  2. #2
    Registered User Skatarius's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    i, pro
    Posts
    65
    would like to reiterate that i drafted best base line every season i capped
    ?

  3. #3
    6x TWL Champion Claushouse's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Canada
    Posts
    3,285
    Updated!
    Steadman> how are Skyforger and Henry Saari rated 10?
    Zidane> yeah, ratings are a complete joke
    Ogron> hey now, those guys have won multiple TWL titles
    Ogron> if you multiply by 0
    Steadman> loooool
    Zidane> LOL

  4. #4
    Registered User
    Join Date
    Apr 2017
    Location
    Bible Belt, USA
    Posts
    206
    Where is my Jar Jar Binks HON from last season? Well.. You know what that means.

    -IxaDor

  5. #5
    Registered User
    Join Date
    Nov 2014
    Posts
    877
    Quote Originally Posted by Ixador View Post
    Where is my Jar Jar Binks HON from last season? Well.. You know what that means.

    -IxaDor
    No, what does it mean?
    3:kyler> who r u btw i keep wanting to ask people "who is 45th pres" but someone gonna say "trump"
    3:45th President> do it
    kyler> who is 45th President
    nah> donald j trump

    Downfall> Shoutout to forwards for randomly giving gunsmith results that made no sense and just made things harder

    Jacklyn> holster is the thing that holds/carry the gun

  6. #6
    Administrator
    Join Date
    Jul 2016
    Posts
    115
    Quote Originally Posted by forwards View Post
    No, what does it mean?
    It means this just happened.
    -Wirah (Method/Mefod)

  7. #7
    6x TWL Champion Claushouse's Avatar
    Join Date
    Dec 2002
    Location
    Canada
    Posts
    3,285
    is there a facepalm emoji for that
    Steadman> how are Skyforger and Henry Saari rated 10?
    Zidane> yeah, ratings are a complete joke
    Ogron> hey now, those guys have won multiple TWL titles
    Ogron> if you multiply by 0
    Steadman> loooool
    Zidane> LOL

Similar Threads

  1. TWDT-DM & TWDT-JDM
    By Major Crisis in forum TWDT 2016 (Fall)
    Replies: 0
    Last Post: 10-15-2016, 01:39 PM
  2. Replies: 5
    Last Post: 09-14-2016, 11:26 PM
  3. TWDT-J, TWDT-D, and TWDT-B STATISTICS 2015
    By Turban in forum TWDT 2015
    Replies: 12
    Last Post: 04-22-2015, 02:00 AM
  4. Replies: 0
    Last Post: 06-09-2014, 01:09 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •